The girl.

Tuesday, September 25, 2012

aku girl normal.

Cuba kau orang bayang kan. dalam brain kau orang skrg tengah ada simpulan benang yg sangat kusut. k thats how my brain works lately.

Assalam

"dah dua tiga hari aku tidur bangun siang pergi kelas bertemankan kilat petir dan dentuman guruh bermandikan hujan. lumrah"

"apa class kot couple dengan member, baik couple dengan lecturer in good meaning only"

"kejadah lah makin nak dekat pspm makin banyak sambutan novel yg aku terima/pinjam dari kengkawan"

Haritu aku dapat result ups. as expected aku tau how result aku is going to be cause result depends on well-prepared study kan? setakat ni aku bersyukur namun cam biasa manusia mana cukup puas hati dgn apa yg dorang dpt kan? aku just dapat A A A- B+ je yo. sci computer gua spoil. math gua 96 biology A- chemistry A. yg lain tak dapat precise marks sbb tertutup lah.

This week ialah minggu mengemaskini markah penilaian berterusan. hoping to get the best mark for all. and and sekarang math dah masuk tajuk limit & continuity yg easier than trigonometry i guess. aku menyeru lah kat semua readers yg baca ni sesapa nak pandai math sila buat sendiri question yg ada dalam buku tutorial habaq hang. tak reti pun tanya lecturer. biology dah masuk tajuk repro bai reproduct err reproduction & development. aku tak faham tah apa dorang goma na tajuk tu. act normal je kot aku ehem. weh chemistry time calculation gas agak fening sikit jawab Past year maybe sebab dia ahhh dia tricky ok aku akan berusaha chaiyok chaiyokk aja kuwby.

Aku bersyukur ar kat sini tak banyak assignment. ni pun online time amali sci computer sbb dah submit assignment latest last week. ah. mungkin masuk degree nanti aku dapat course yg memerlukan banyak kerja menaip. just gua time next dinamika class, ada pengucapan awam. ceh. aku kena jadi pegawai kesihatan yg menasihatkan para orang tua sekalian macamana cara terbaik tuk menjadi sihat dan bersih. walah

Well minggu ni minggu penghayatan islam kat kmpp. last night ada forum about epilog cinta, tp hairan tonight ada pesta tanglung hihi combination yg kelakar. betullah matrik ni ibarat mixture u plus sekolah. aku rasa macam zaman sekolah dah ha. moral of the story yg aku dapat semalam, jangan waste your time doing meaningless thing.

Aku sebenarnya nak share banyak kat sini tapi cukuplah setakat itu. perasaan peribadi amat diharamkan sekali ye aku tulis kat sini muehehe ya this weekend in planning to go to jusco seberang perai utara again for the last time before pspm. gua nak search for something.

salam perantauan dari budak yang tak balik kelantan time raya haji selama 4 hari,
kubkubi.

No comments:

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)