The girl.

Friday, February 8, 2013

Minta jauh

Assalamualaikum :-)



Hai. aku takde cerita sangat nak di-share. Sebenarnya aku perasanlah kan, kalau kita tiada kawan rapat, memang agak payah kan nak melalui hidup ini? yelah contohnya kalau kau jenis yang penakut nak gi kafe sensorang sebab abang kafe tu selalu usha ke ape ke, kau mesti nak ada orang teman kan? the problem to me is when, kau sendiri yang tak serasi dengan kawan yang kau ajak tu. Like, time kau susah je kau ajak dia. Tapi aku tak kisahlah kan sebab itu memang lumrah manusia. Macam mana peritnya pun kita kena telan. Just depend on us on how to cope with them. Selagi kau boleh tahan, tahanlah. And just mirror-ing yourself, how big is your kindness to others? Hidup ini kenalah saling menegur sapa, menasihati baru tiada yang tersesat :-)

Aku bukan manusia sempurna.

3 comments:

Maria Abraham said...

amboi nak kalahkan aku ke. ceh untunglah hot abang kafe usha. hahaha yeah. aku pun ade kawan camni tapi selalunye aku tak akan ajak die. aku sanggup berlapar atau pergi sorang. maafkan aku sebab berperangai begini.

Sahira Aminah said...

abang cafe mna satu ni?

missgorgeous said...

cahnoh : act entry aku takda kaitan pun dgn abg kafe :B

minah : takde pape saje buat contoh je ni huhu

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)