The girl.

Friday, May 31, 2013

Interview Medic UKM 2013

Assalamualaikum

Aku sesi pukul 10. Pagi tu dah ada dah pun sesi pukul 8pagi. Aku nak salute lah, sistem pendaftaran and interview UKM sistematik tau. Siap ada no giliran, sangat fair dan tidak kelam kabut. Aku dapat round pertama, orang ketiga iaitu C1. Tak lama pun nak tunggu turn. By the way, sesi aku berapa kerat entah. Rasa ada dalam 100. Tak ramai pun actually. tengok gambar kat bawah ni. Kat tempat yang luas, diorang buat interview main dalam bilik macam ni pulak. hoho.


Soalan dia :- 

Tell me about yourself?
What will you do, if you fail examination papers?
Why you wanna be a doctor?
Penglibatan & pencapaian terbesar yang pernah awak dapat?
What good qualities a doctor should have?
How you deal with the death of your patients that is because of your mistakes?
Your hobby?

Soalan dia less, but expect kita untuk jawab dengan confident. Ahaa. So, just bertawakkal sudah. Aku pun malas nak bercerita lebih sok sek sok sek, so untuk release stress, petang tu aku and Fida gerak KLFC, which is 15 minutes distance far from her house. Kat sana, seriously no food court?! Entahlah maybe nak buat later. Sana biasa lah, macam TS gitu-gitu je. Kitorang makan benda alah ni sebab ghindu kat Penang!! Haha! Nice confession hajar~



Bye! :)

No comments:

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)