The girl.

Monday, July 22, 2013

Different , unique , cheeky them




Ini lepas paper Chemistry II , depan makmal Biology :)



Assalamualaikum, hai.
Entry kali ni macam tak digalakkan untuk sesiapa yang bakal nak mempertikai apa yang aku buat :)
Dan kenapa aku scroll blog orang posts about food tadi -_- served me ryte.


Tadi aku pergi Hospital Besar Tumpat, hmmm jauh jugak lah dalam 10-15 minit bawak kereta. Bertemankan dengan bapak, gua sampai lah sana. Bila sampai Bahagian Pesakit Luar, ada lah dalam 4 , 5 orang patients. Aku nak booking je tuk pemeriksaan kesihatan / medical check up. Guess what. Isnin sampai Rabu dah full booked. Isnin depan 29 hb jea still available 2 tempat . Nampak tak ramai nya budak U nak masuk ? Huhu . Pastu terjumpa dengan 2 budak Account Lati . Kemain segan aku nak tegur sebab 1 aku tak rapat sangat ngan dak selain classmates aku . Sekadar sonyum jeh , kan sedekah tue B-)


Lagi satu .

Aku tak faham lah dengan metabolisme badan aku nie . Setiap masa dalam interval sejam lah , ada angin dalam perut . Plus ada sikit - sikit panas macam ada blender sehalus ibu jari kat dalam usus . Seronok ye cacing-cacing sekalian blend makanan korang -_- Tolonglah . Tak selesa dan tolonglah korang paham , jangan mendekati gastrik tau ! Cewah . Apa jea yang aku buat , takdelah aku hirup semua 1 periuk kuah pedaih , just bukak puasa je tibai kurma satu , minum ayaq , makan lah lauk + nasi . Hmm aku syak sebab aku makan pedaih + masam + manis = satu masa . Trust me, this hurts so much. It kills me slowly inside .


Setelah lama tak fangirl . Guwa
Nak review video my imaginary boy friends nie .

One direction dah keluarkan satu video diorang yang baru, which iz #BestSongEver , memula sebelum release , aku tak memahami langsung srikata dia . Buat biasa ja macam mana aku buat - buat faham time first lecture belajar Biology Chapter 7 Respiration ? Tapi bila song came along with video , baru lah faham . Okay . Video ni lain dari lain lah, sebab diorang acting sikit dalam 2 minit masa starting tue. Sumpah masa acting yang sengal plus cam selenge tue , aku tak paham pape , "eh kenapa ni macam Zayn , ni sape eh , ape hal lak dia nie.." Haa . Korang tengok sendiri ah kat youtube . Jangan galak sangat , bulan puasa nie tak elokkk .




Macam mana kau tak tergelak kalau Zayn dah jadi sexy assistant macam tue ghupe dia hahahahaha T__T




2 comments:

✖ Sara-Naqiyah said...

SENGAL BAPAK NAK MAMPUS MUKA LIAM DGN ZAYN KAN TUUUUU??? HAHAHAHAHAHA PONEK GOLAK WEHHHH :DD

missgorgeous said...

HAHAHA PLEASE LAAA GELAK AKU SENGIH MELEBAR NAK TERKOYAK DAH RAHANG NGEH ZAYN AND LIAM GEDIK GILAAA MEMENTANG JADI GIRL AND NYAH HAHAH :D

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)