The girl.

Tuesday, April 8, 2014

#Throwback #Cns #eom4

Jika teringat tentang dirimu
Berlinang air mataku
Ku rindu saat-saat bersamamu
Kasih sayangmu padaku


Kini kau bukan milikku
Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu
Aku selalu mendoakanmu
Agar kau bahagia
Bersama dirinya selamanya



Mengapa mudahnya hatimu mendua
Ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya
Karena kau telah memilih dia



Betapa sakitnya apa yang ku rasa
Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa tuk melupakannya
Karena ku masih mencintainya



Kini kau bukan milikku
Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu



Sangka aku, Indon dah nak extinct produk lagu dan suara best. Jangan misunderstand. Aku masih suka voice yang lama tapi sekarang nak tukar taste pulak. This is my current fav song by Papinka. The vocalist really cool at singing. The lyrics don't relate to me 40% tettttt.

Throwback time #cns. Apa pendapat aku tentang module #cns? Peh. Title dah mengalahkan cover letter bi.
First week belajar cns, aku memang hands up k. I mean, serious kau takde masa nak dah nak lelepak waktu in the middle of the day. Pukul 8 seawal pagi dah mula lecture, 10 rehat, 11 sampai 1 sambung, rehat then pukul 2 sambung straight sampai 5. 

Petang sampai bilik kau dah penat nak makan jogging kalau malas memang tengok movie dalam bilik aa. Malam pulak kau memang tak study aa. Kije siapkan assignment (ape sangat, ada 2 je assignments tu pun homework Anatomy cari jawapan kepada 4 soalan). Aku tido tiap hari kul 12 awal2 sebelum exam. Minggu 1st. 2nd and 3rd aku tak study. Minggu 2nd ke 3rd, aku ada presentation seminar. Hahahahaha tetiba teringat kejadah ape aku present cis kacau aa memory sajejejeje. 

Bagi aku la minggu first hari kedua punya seksa memang ya azabbbbb.
Ingat lagi ada 5 lectures sehari. Kau rasa tak apa yang aku rasa??? Anatomy ada 3 kot. Antaranya Brainstem -_- Gilaaaaa aku boleh cakap time tu satu bende pun aku tak masuk hahahahahahaha. Tak silap aku hari nilah member aku pergi tersilap hanto gambo wasep thru wasep group -_____- Sumpah akan ingat sampai aku tua! Tapi harini jugakla jumpa Zizan Razak mihihihi

Ok so 2 weeks right before exam kalau kau tak insaf lagi taktau aa. Aku pun dah start study semua mengikut subject. Study Anatomy and Physiology one after another tau baru masuk apa yang Cik Anatomy nak cakap. Aku tak study Pharmaco kecuali malam exam, tu pun housemate tolong cerita segala mechanism. Thanks babies. For Pathology, aku minat tang Dr Thant punya so memang pulun habis ah awal2 siap pergi bilik beliau tanya apa. Physiology tang Prof Afandi pun aku study awal jugak, tanya roommate mende tak faham. Brainstem tu aku study dengar recording lecture dia balik. Yang lain: repetition!

Malam nak exam, lepas Isya' Kak Irene Najlaa and Kak Afifah datang melawat kawasan and bagi hadiah and kata-kata semangat. Kak Najla suka buat orang terharu T-T Sedih tau akak year 5 nak keluar dah bulan 6/7 nanti :'( Then aku study dekat luar sebab meja aku dah bersepah tahap orang gila. Seronok jugak study reramai, 5 dalam 1 orang kata. Main lukis-lukis thalamus, pathway bagai. Main hafal-hafal essay, tukar-tukar jawapan, tanya macam orang tak betul. Serious, dah pukul 1 pagi semua benda dah tak masuk dalam palotak. Tapi masih mampu bertahan sampai pukul 4:30 and bam atas lantai (bapak miang btw) bilik orang lain hahahahaha. Sedar-sedar dah 6:30 pagi woiiii. Time ni dah memang redha seredha redha yang amat. Kelakar nye laaaa bila teringat Tiqah and Raihan yang tak pernah-pernah tidur lewat, stay up sama-sama. Alahai. Nampak sangat tough nye kat situ cns :'>


awal 2 minggu; Prof Afandi's

Malam exam, Kak Najla kasi hadiah. Serious terharu kali sejuta. Nanti nak balaas balik.

Keadaan di bilik Zieni & Fatin pada pukul 1 pagi.


No comments:

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)