The girl.

Wednesday, February 4, 2015

03:04

Bismillah

Lately ni aku banyak fikir panjang-panjang dan masak-masak pasal duit. Aku nak berjimat dan saving for future. Banyak gunanya kalau aku saving ni. Boleh pergi travel dan beli kereta. Eveything I want needs moneyhhh


...& my 1st oversea destination is more likely to.....Korea! Hahahah. Aku dah ada list what-to-do activities bila pergi sana. Tapi benda ni hanyalah valid selepas 3 tahun 6 bulan nanti, lepas aku habis degree.
Nak kumpul duit start dari sekarang :>
Siapa nak ikut, jom lah. Kita kumpul duit meh. Then, lepak sana 10 hari, baru seronok :') 2 minggu pun takpe kot.


Okaylah. That's my last thought for tonight. Tadi baru habis #returnofsuperman episod 45. Baru nak marathon sebab my busy schedule hihi. Suka gila dekat Haru and Triplets <3 <3 Setakat ni dah habis marathon Pinocchio, The Heir, I Hear Your Voice and sekarang Hotel King. (ada 30 eps kot Hotel King whooosh -,-)


Ps:/ Aku perasan Korean sangat pentingkan honorifics. Nope. I mean aku nak faham bahasa diorang. Seperti sejauh mana kah manner diorang waktu bertutur.
Ps:// Dan diorang sangat pentingkan adab and bow. Bagi aku sangat well-mannered :-)
Ps:/// Takleh move on dengan suara Lee Min Ho when singing.


Kubis.

No comments:

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)