The girl.

Tuesday, February 17, 2015

It's holiday!!

Aku macam dah frustrated dengan my body condition lately. Malas semacam. Aku ni kenapa la gaknya? Hurmmm 😩 supposedly aku pergi ke tumblr meluahkan segalanya tapi aku dah uninstall app tu sebab usage berat. Never mind

Baru baru ini, aku balik awal ke hostel sebab 2 sebab. First nak study. Kedua, rahsia. Hehehehe. 
Tapi aku sedih sekarang ni sebab aku macam ngidam segala makanan, tapi takde siape pun rajin nak layan aku. Kalau aku pergi sorang, takut pulak kena kidnapped 😭 so, pendek kata aku sini merepuuuut dari siang sampai ke malam. Bosan bosan. Semasa study sebenarnya aku perlukan dos dos semangat. Semangat pula datangnya dari makanan yang sedap. 

Aku sedih 😖

Tadi tengok triplets, sekejap jela aku senyum gembira. Lepas habis cerita tu, aku kembali kepada asal.

Aku teringin nak makan seafood!!
Tapi taknak balik rumah, kesian kat mak yang hantar haritu hehe so this is it! I wont be going home dah. Tapi next 2 weeks, i will kot 😈 
Yeay malam ni pergi secret recipe~~


Ok papai salam sayang.
Taipan dari phone, laptop sakit. 
16/02/2015

No comments:

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)