The girl.

Wednesday, March 11, 2015

Semester 4 -- Minggu ke-27 sesi 2014/2015 ; Urinary System Module

Bismillah
Assalamualaikum!~ :D


Rindunye aku dekat kau blog, ahah sorry aku buat private kejap sebab nak bersihkan sikit apa-apa entry yang patut dan tak patut. Supposedly aku update setiap kali module, so nah! Here it is!

Setakat dah 3 minggu masuk Urinary System ni, minggu pertama takde benda yang hard sangat lah. So semester ni satu kelas dapat subjek universiti bahasa arab. Memandangkan ada yang dah ambil bahasa arab tinggi sewaktu sek men, maka kelas itu terbahagi kepada 2. Member aku yang tak belajar BAT dulu kena belajar alif ba ta balik dengan member non muslim. Fighting! Aku lagilah, tak ingat apa pun makna perkataan :')

Cerita minggu kedua pulak, ada satu hari public holiday pada hari Rabu dan Khamis tu kelas dah kosong. Maka terhasillah trip ke Pulau Perhentian bersama medic housemates & batchmates #love. Hujung minggu hari Sabtu tu pulak aku join program csr medisza turun padang. My first experience I thought.

program csr. #mediszaturunpadang


And harini hari Khamis minggu ketiga. Minggu ni takde hal yang menarik sangat pun. Dapat tajuk pbl case kali ini dapat patient didiagnos Nephrotic Syndrome. Plus, aku ada timbunan nota lagi yang tak dibaca T-T Sebab aku sibuk dengan benda lain hehehehe

Minggu depan aku ada seminar. Dapat tajuk hemodialysis. So group aku akan bentangkan segalanya pasal hemodialysis. InsyaAllah I will make my part a good presentation and you guys akan ingat sampei mateyyy.


Okay sampai sini sahajaaa. Jumpe lagi~~!

Kub,
0733 - 12th March 2015

No comments:

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)