The girl.

Thursday, March 26, 2015

7 days more to go for Urinary System Exam :')

Assalamualaikum

Tajuk aku kemain nak panjang dan gempak. Hehew, Hye! Dah seminggu tak update. Then aku pun baru lepas tukar background, ini barulah tidak semak mata memandang. Sejuk mata sebab aku memang suka pemandangan camni. Terasa nak gi tinggal kat gunung tetiba :)

Aku bosan, sebab tu aku update satu entry.
Minggu depan hari Khamis dah exam. Pasal Urinary System. Sepanjang harini aku study kat library je. Tak keluar library langsung melainkan ke toilet dan makan. Ini semua sebab nak memahami tajuk Physiology. Agak banyak details yang nak kena faham. Korang doakan aku supaya mudah faham ye ;-)

Oh ya! This weekend ada sambungan Family Day Medisza lagi.
Aku team Oxymethazoline dan aku harap kitorang kekal juara bertahan 3 tahun berturut-turut.
InshaAllah.
Tapi kalau tak menang pun takpe, asalkan kita semua tak bergaduh :') Sakit kalah tu tak sama dengan sakit bergaduh antara pihak lawan. Bagi aku, sakit bergaduh dengan kawan merupakan sakit yang teramat azab.
Harap harap kita semua bersaing secara sihat. Coz we are 1 big family <3

Ps:// Lepas exam terus balik rumah coz cuti midsem 1 minggu lebih yeahooo~ I like itttt




No comments:

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)