The girl.

Thursday, April 2, 2015

Done Urinary System Module -- Happy Mode yaaaay

Assalamualaikum!

Hey aku dah sampai rumahh! 7 minggu kot tak balik huwaaaa my first time ever~~! K. Straight to the point lah. Harini eom start pukul 11 habis pukul 12:40pm. Overall boleh jawab lah even ada certain soalan yang aku 'tersalah' faham erghhh Hajar why why

Okay lupakan benda alah tu
Aku ada something nak confess. Aku ada masalah besar punyaaa.
Sebenarnya, aku tak minat study dalam bilik kat hostel tu. Aku rasa faktor cuaca lembap dan panas membuatkan bilik aku cepat berhabuk, aku senang berpeluh dan bersin. Lagi plak bilik aku takda direct sunlight.

Okay aku takda niat nak merungut. No no, jangan salah faham plak. Aku just nak kata, aku susah nak study dengan keadaan bilik cenggitu. Aku suka bilik yang sejuk dengan angin bayu. Even udara panas pun tak kisah, janji udara keep changing. Sekarang, lain. Tiap kali bukak nota je, terus tak energetic.

Nak buat camne la eh?

Cara aku, aku pergi study kat library. Study kat library ni, banyak kebaikan dan banyak keburukan dia.
Kebaikan pertama, dia takda katil, so kau takkan tido berjam-jam.
Next, kau dapat suasana belajar yang kau nak kan Ja? Yang sejuk-sejuk, ada cahaya matahari, luas, bau wangi, tenang.
Next, wifi laju.
Next, persekitaran yang bermotivasi. Sumorang tengah study takkan aku nak tido kot?
Agak fokus mungkin kerana ketiadaan barang-barang kesayangan di sisi anda misalnya bantal peluk

Keburukan pon ada sepanjang aku belajar kat sini:
Firstly, ramai orang lalu lalang, termasuk orang yang kau suka ke tak suka ke yang muka pelik or muka baru, kau distracted terus.
Kau takleh study guna cara kau iaitu kalau kau jenis terbaring ke, melentang ke time study, memang takleh aa. Rosak pandangan mata aku hoi

Err aku rasa tu je keburukannya

seriously ni bilik belajar idaman aku. tapi buang part katil tu~ tambah aircond


dapat camni pun aku dah bersyukur.

P/S:// aku nak try jadi se invisible yang boleh, boleh?

2 comments:

Miss azieni said...

eh ada niat nak tukar bilik ke bang?

missgorgeous said...

mana ada. bilik atas lagi sexy >.< aku taknak study kat bilik :(

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)