The girl.

Monday, September 16, 2013

Nak chow dah esok

Assalamualaikum, hi :B


Bye belog. aku dah nak meningkat dewasa dah rasanya. Dah nak masuk U, tak main dah duduk ghumah relax tidur lewat bangun lewat. Ahhh zaman remaja dah nak habis, pandang ke hadapan la sekarang yo Ja.

goshhhh itew cuke cangat bantal lembu tu and selimut kambeng gurun tue! lembut ngat ngat :>

Preparation sediakan dokumen print out pengesahan semua bagai mengambil masa dua hari. Tu pun tercicir dua benda for pengesahan, what a careless gurl, but it's okay. Aku takda mood betul sebab terlupa dua benda alah ni tapi takpe ah go on je esok try mintak sign cop lecturer sana. Semua kalut kan tambah-tambah today cuti umum Malaysia nye beday. And beday Pqunk Mad too :>


Sekarang ni lah masanya aku takyah fikir semua little things. Dah masuk U, no need to stress over small things like assignment tak sempat siap ke, ada kelas ke, benda tu dah termaktub memang a part of student's life. Lagi satu, aku tak online sekerap yang aku selalu buat while having time at home. Pengorbanan memang sangat penting untuk mengecapi apa yang kau nak.


No comments:

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)