The girl.

Sunday, September 1, 2013

the day.



19 sudah.
siapa sangka. dulu lepas keluar dari rahim mak guwa, berat guwa 3.5kg. kecil padat dan mampat guwa dulu ni. sekarang dah besar, lain pula ceritanya. berat sudah meningkat, badan nak tough je. pastu sekang pantang nampak laki muka macam channing tatum ke, chris pine ke, leonardo dicaprio kan, terus nak buat crush. tapi kalo asyik dok cakap pasal crush 24/7 pun haram boring orang dengar weh. tahun ni last aku celebrate birthday pangkal 1 kat depan. masa berlalu dengan kejap. nikmat yang Allah bagi kena sentiasa syukur dan tahu. kalau tidak kau akan membuang masa selalu yang kau mahu.

Aku malas bercerita pasal diri aku. aku celebrate makan-makan malam kat luar, kedai area tesco kb megah topi sungai kelantan tu. dapatlah bernapeh angin kb sat. oh tarikh 1.9 tahun ni handsome sangat apehal? hari tu kemain busy sumorang sebab first day daftar for degree 13/14. aihhh. ramai gak wish aku yang cantek pemalu ni. kemain korang an tengah pack pack baju pun ada yang dah setting/reminder phone wish aku through wasep/wechat/instagwem/messages/pesbuk sengal dan laman web sesawang peberet memudi sekang, twiter. thanks alot. Ada yang bagi hadiah gambo-gambo hihihik. Yang paling osem ada yang call aku fresh dari airport lcct hahaha gayat. aku malas nak balas sesatu wish penat jari aku.

yang dok bertanya pasal perkembangan aku pun, aku kembang kempis gak nak terharu ke nak rimas ngan korang. ada certain people je aku tak rimas bila korang dok tanya 'bila masuk u?' 'dah dapat call belum?' 'ape cite?' maaaaaaaaaaaak ai. korang tau tak kalau samsung tu berbunyi messages ke call ke aku eksaited kemain berlari nak dapatkan fon sekang ni sebab nervous? nanti aku gitau gak lah bila aku dah masuk. sekurang-kurangnya bagilah masa sebulan baru tanya khabar aku. aku tensen ah sume dok caring. at least faham dan bagi aku masa nak gitau korang lambat laun. lek ah. kalau aku tak masuk u sekalipun, korang takkan rasa sakit nya. aku yang rasa. hahahaha.

kawan-kawan yang aku buat 8pax semua aku call. 7 hari free call & messages wa kata lu. aku keep asking camna orientasi kau? tidur pukul berapa? sempat makan tak? roommate negeri mana? ceh aku pulak nanye diorang lelebih padahal semua dok rushing nak gi taklimat. haaai. skip jolah taklimat tuu, pergi lah mandi sebab bukan kau tak sempat mandi ke tadi? hahaha. aku macam agak kesian lah dengan korang nye orientasi yang ala-ala boring tu. yang happy sakan tu lain cerita. yelah kita kan dah 19. ada ke buat kita cam bebudak pergi dewan cecepat. kamonlah entah-entah students tu ada yang dah kahwin kot hahaha nak jadi mak mak pun kena rushing. fasi ni gelabah lah. kekal tenang cukup. tapi aku teringin nak gi orientasi cam korang..........korang doakan aku ye. tayang kowang tangat tangat xx


facebook aku nak letak semua wish sebab banyak yang aku suka tapi haha korang stalk seniri la//







No comments:

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)