The girl.

Wednesday, February 19, 2014

Second Semester

Assalamualaikum!
#np Pass Me By // R5

Oitttttt jeritttttttttt aaaaaaaaaaa. Lagi 35 jam aku nak duduk atas bus SP Bumi berangkat pulang ke tempat belajar. Waaaa apakah petanda nervous ini wahai Tuhan tunjukkan aku. K. Puas aku duk rumah time cuti holiday ni. 3 minggu dah terasa sesak nafas duk rumah, sebab hurm yelah aku duk sorang bangun takdelah awal sangat semua. Bangun-bangun terus online lepak makan kemas-kemas. Ada lah dua tiga kali keluar makan jenjalan dengan kawan family kan. That's it. Only that. Haaa mana lah aku tahu holiday semester 3 minggu gini jadinya, meaningless. 

Tapi time matrikulasi dulu gini gak aku haha. So next sem break haruslah plan a vacation ke trip ke with friends! Awh hopefully in the first place is island visits lah! Kalau nice sambutan aku ikut, kalau hampeh aku buat trip aku sendiri, trip solo ke Argentina menjelajah dengan berbasikal je ke kan :3 Sebelum itu haruslah call Abam Malik untuk menanggung semua perbelanjaan aku ke sana dengan minyak tambang eroplen taxi limosin woih aku merupakan seorang gepren yang bagus :B


click untuk tumbesaran

Jyeah.
This is what our jadual looks like on the first week of this second semester. First time nak tunjuk jadual gini, sebab aku ingatkan takleh, kang MediSZA banned aku pulak tak boleh ambik exam nanti sebab expose dunia diorang haha pemikiran ape aku ni woiii dah pengaruh dengan Harry Potter in which under age witch & wizard cannot use magic outside the school haha palotak aku. K bawak bertendang. Pertama sekali yang kitorang dok analysis sangat about this hensem jadual dalam group whatsapp ialah:

-Akhlak and Moral kena pergi ke Gong Badak, eh jap Moral for non muslim lah wey aku tak terlibat. So whaaaaat nasib baik selepas self study tau dua ekor ni kalau tak mampuih membazir masa betul nak tunggu bus lah nak pergi kelas lagi nak lepak lagi haaa buat aku panas pulakk

-English class ada lagi pada this sem? Jyeah lupa teacher ada sebut tapi not Miss yang dulu lagi :/ Sekarang baru nak meratapi kesedihan walhal time dengan class dia dulu buat sambil lewa je hurm Im sorry teacher :/

-Self Study ada sehari sekali sahaja in which, really sadden us. Tetiba menyesal sebab tak appreciate module yang time tu ada 2,3 kali sehari self study mwaha. Err aku buat apa time SS? Ape lagi, lepak library ah! What else do you expect budak nerd macam aku!! Tempat lain semua panas dengan ramai orangnyer, dengan bising semua jenis bangsa mulut kaum perangai jeritan hah pening pale guwa.

-Dan Anatomy like heck everyday got Anat hahaha so hope us enjoying the lectures! *lontar bunga taik ayam* Everyone was likeee, "haaaa sikitnyaaaa" Alah sokay lah apebende yang kau takutkan? *tunjuk taring

Okay yang ni mukaddimah je baru kepada Module Nervous System which gives 6 jam kredit. Kau tak gile dengar?? Sebelum ni pun 5 jam dah paling payah tahap gaban tahap tiap minggu melangut tak faham ke bende meroyan hari-hari sampaikan lunch cakap pasal that lecture. Hah its okay everyone can nail it. Banyak merungut tiada gunanya. Aku bukan merungut aku just beri respon sahaja. Dah nama pun nervous system so kau kenalah bernervous setiap masa meraikannya.

Oklah awal-awal aku nak ucapkan happy end holiday, happy starting 2nd semester, happy studying and good luck for Eom 4 ;) Macam biasa nanti aku kasi update sebelum or selepas pekse mana tahu aku boleh belek balik blog aku ni semula untuk stalk diri aku sendiri. Oh aku memang kaki stalk dan mestilah aku stalk diri aku tiap masa well done.

Ok tu jelah. Kang kalau aku nak farewell lagi sekali aku apdet lagi sekali lah jawabnye. Dah blog aku, suka aku lah hahahahaha ok babai

No comments:

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)