The girl.

Friday, September 26, 2014

Week 3 finished.

Hey yo!
I just feel like wanna publish an entry tonight.. Rasa rindu nak jumpa blog, rasa gatal tangan nak menaip di sini. Rasa rindu nak berceloteh. Orang seperti aku haruslah muncul di dashboard blog dua kali sebulan thehehe

Takde benda nak share, just nak cakap aku dah habis minggu ketiga, dan akan masuk Week 4 lepas ni. Bagi aku, yang paling tough setakat ni ialah Pbl, Tutorial, Physiology and all. Aku rasa aku kena giatkan lagi usaha aku. Just have to be more hardworking and studying all the time. Hahah setiap kali aku nak study je mesti ada benda halang. Ish ish ishhhh saytan selalu datang mengusik tau kuat mengacau sangat selalu suruh buka instagram dan berangan wahhaahaha ada banyak duit nak beli semua shoes clothes *blink blink

Sekarang belajar pasal jantung dan komplikasi nya, penyakit, blood pressure dan semua yang berkaitan dengannya. Alhamdulillah aku berpeluang tahu bagaimana kedudukannya dengan spesifik, semua structure di dalam nya. Aku suka belajar Medic to be honest. Tapi kalau kasi aku bahagian engineering/ komputer kan, komfem aku drop awal. Aku benci benda lektrik -,-

Minggu ke-4.
Full of presentations and proposal on Uni subjects. Hate it damn much but I have to. It dragged my mood lah. Need to stand right in front of everyone, it sucks. Hahaha but seriously, nasib baik tak dekat sangat dengan exam.....

Kbai :> I'm just feeling so happy today hihi






No comments:

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)