The girl.

Friday, December 12, 2014

Random Nagging -- MSK

Assalamualaikum
Np//More Than Anyone in the World L such a sad song..

Dah masuk Musculoskeletal Module. Ya Allah takut jugak perasaan dia bila kau ada 7 Anatomy lecture dalam seminggu. Yang Anat 1 pun aku tak hafal semua lagi. Boleh tahan la susah dia nak hafal setiap muscles, bones, arteries, nerves and veins kat setiap part of your muscle and skeletals. Btw kena rajin minta tips from senior la macam mane nak hafal semua dengan smart.

Sekarang tengah lepak di library sebab internet connection putus di Maidam. Hahah. Aku tak pasti bila aku nak beli broadband ataupun mobile data. Mintak maaf la, guwa taknak lari bajet :p

Aku taktau kenape setiap kali start module dan setiap kali nak Eom aku akan update blog. Bagi aku, aku kena ada diary setiap kali waktu tu. Nanti bila aku bukak balik, aku tau macam mana cara aku study waktu-waktu tu. Boleh buat sebagai pencetus semangat pada masa depan. Nanti dah clinical, aku akan recall balik saat-saat rajin @ malas di preclinical year. Hahah.

Sejak kebelakangan ni, setiap malam aku mimpi benda yang pelik-pelik. Macam kena kejar, kena marah, kena bunuh, kena membunuh orang. Pelik. Risau la aku. Okay nak kena minta maaf dengan ramai orang ni sebelum tahun depan.


Btw, tahniah kepada semua Ahli baru Medisza.

K.

2 comments:

Unknown said...

amk wuduk sebelum tidoo..
hahaaha, maafkan aq jugak atas segala yang pernah aq lakukan kat kau. halalkan segalanya. sayang kubi selamanya.. =)

missgorgeous said...

Ummi!! Hahah okay2 :D aku kadang2 pun lupe..
Sayang kau jugak weyh ;( Rindoooooo zaman f4 f5 :)

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)