The girl.

Tuesday, January 6, 2015

Kami pelik :p

Salam! Title post harini memang sengaja tulis gitu. Sebab..

Kitorang budak medic berbeza tarikh final exam dengan course lain. Idk why..! n Ive been torturing myself seeing my other friends already in their exam battle. Just in few days je lagi diorang akan rest for about almost 2 months! I'll mereput here I'm really sure..


Btw,
One of my Bff in high school got married last week. Alhamdulillah..
Barakallah Anis. Semoga bahagia hingga ke anak cucu <3 Nihaaa aku belanje satu gambar. Nak banyak-2 memang segan la woi. Tapi memang takde aku lah. :)


Cantik kaler dieeeee. Guna Vscocam edit <3 Anis happy tuuu :)


Nanti tunggu aku rajin-rajin sikit la this weekend. Aku nak organize balik kejadah barang dalam bilik ni. Something is wrong la about the susunan. Aku kalau boleh nak clear je semua tempat. Huh

This weekend jugak is the final weekend sebelum nak MSK Eom pada Khamis depan. Aku risau. Tapi bergantung pada Pencipta jela. Idk la, every time i motivate myself dengan aku buat ni for the sake of myself. I hope there is hikmah behind all these sweats and tiredness.

Later kalau bilik aku dah cantik ke ape aku upload ye! Just certain place je will be uploaded, cause I love to decorate lah. Don't wait, but I'll try to do it. Byeeee ^,^

No comments:

Bangkok Day Tour [Day 3]

Let the pictures do the talking :)